tiistai 8. huhtikuuta 2014

Kesäiset ahistus appelsiinit

                                                             
Tervehdys vaan kaikille ja tervetuloa lukemaan mun blogia! En viitsinyt alkaa kirjoittelemaan sen kummempia alkulätinöitä koska niiden funktio ei oo oikein koskaan auennut mulle. Kaikenmoinen palaute on jyrkästi sallittua. 

Tässä on varmaan itsekukin odotellut kesää hirveellä vimmalla, ja olen sitä odotellessa kerännyt jo aika mukavan pinon kesäisiä kynsi-ideoita.  Kun sitten Bundle Monsterin laatta 308 saapu postissa koin ahaa-elämyksen ja tiesin heti minkäläiset kesäkynnet sillä on pakko toteuttaa ja en vaan yksinkertasesti malttanut odottaa sen kesäisempiä kelejä. 


Mutta jälleenkerran toteutus ei vastannutkaan sitä mahtavaa taideteosta jonka olin tarkasti visioinut mun päässä, mutta ei tää kuitenkaan fail-kategoriaan taida mennä. Kesäiset ainakin tuli! Tottakai punainen tarttui kynsinauhoihin kiinni kuin kieli tolppaan talvella mutta raivokkaalla hinkkauksella sai suurimman osan pois.



Pienen pähkäilyn jälkeen aksenttikynsi sai irtoglitter kuorrutteen, mutta tunnetusti kamera hämmenty kimalluksesta eikä sitä kuviin halunnut sitten ottaa. 

Kynsillä: OPI Where Did Suzi's Man-Go?, I Just Can't Cope-Acabana, Konad White sekä Depend 036.



Mitäs tykkäsitte? Odotatteko kesää yhtä innolla kun minä?

Psst! Otan myös mielellään vastaan ehotuksia miten tästä blogista sais toimivamman ja/tai selkeemmän, bloggerin salat ei oo ihan vielä täysin avautuneet mulle!


     

3 kommenttia:

  1. Jes, noistahan tuli iha älyttömän söpöt :-)

    VastaaPoista
  2. Sen verran palautetta, että ainakin minun näytölläni blogisi on tosi leveä ja joudun skrollailemaan sivusuunnassa mikä on vähän hankalaa. Muuten näyttää kivalta, postausintoa jatkossakin:) Sananvahvistus olisi myös kiva saada pois käytöstä koska se on rasittava:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos palautteesta, voisin vähän hoikistaa tosiaan ulkomuotoa niin olis ihmisten kivempaa lukea:)

      Poista